7月14日(日)は「青山【シングル限定】優雅なセレブラウンジでGaitomo国際交流パーティー」を開催致しました!

"Aoyama Singles Only Gaitomo Original International Party" on Jul 14(Sun).


イベントの詳細ページはこちらです
http://gaitomo.com/schedule/2019/7/14_1897.html
写真 2019-07-14 19 14 30


今回のパーティーは「青山 Aoyama Lounge」で行いました!
110名を超えるお客様にお越しいただきました!!

パーティーのテーマは【シングル限定】
恋人がいない方に絞りご参加いただいたので、よりご交流いただきやすかったのではないでしょうか♪

アルコール含むドリンク飲み放題&ビュッフェ料理をお楽しみいただきながらご交流いただき、パーティー中は大変な盛り上がりでした!!
中には意気投合された方同士で、一足先に会場を後にされた方々もおられましたよ!

What a great evening filled with amazing people! The Aoyama Lounge was the perfect place for singles to meet. 

It was easy to meet new people while also enjoying the copious and delicious drinks. The great food further served as a platform for great conversation and storytelling. 

Thank you to everyone that made this event a success, and we look forward to seeing you at another Gaitomo International Party!  
写真 2019-07-14 19 04 52

次回の【シングル限定】パーティーは、
8月11日(日)18:00~開催致します!


Thank you!!