6月12日(水)は「銀座 帰宅前にちょこっと充実時間Gaitomo国際交流パーティー」を開催致しました!

"Ginza POPINN Gaitomo Original International Party" on Jun 12(Wed).


イベントの詳細ページはこちらです
http://gaitomo.com/schedule/2019/6/12_1899.html
写真 2019-06-12 19 41 07
今回のパーティーは「銀座 POP INN」で行いました!
会場は銀座駅から徒歩1分のお洒落なミュージックバー!

大変多くのお客様にご参加いただき、会場内はすごい熱気でした!
お店のご好意でお荷物を無料でお預けいただけましたので、パーティー中は身軽に交流をお楽しみいただけました!

また、お料理が毎回大好評で、今回も店舗特製のお肉の煮込み料理やパスタなど、皆様とても美味しそうに召し上がっていました!

国籍、年齢、性別問わず、様々な方同士でわいわい盛り上がっておられましたよ♪

 It was a packed house at the POPINN in Ginza last night! There were many people to talk to and so many interesting stories to hear. The goal of the party is to make the venue available to everyone who is finished with the workday. This means that some people will arrive late to the party, but they enjoyed it the same as the people who arrived at the beginning!

 The venue was a very nice and fashionable bar that was very close to the Ginza station. The bar served many great drinks and kept the atmosphere nice and cool, perfect for relaxing after work. We hope to make this event happen again so that people who work on the weekends can still enjoy a evening meeting new people.

Thank you to everyone that came out, and we look forward to seeing you again!

写真 2019-06-12 19 42 34
次回の
銀座 POP INN」でのパーティーは
7月10日(水)19:00~ 開催致します!