1月18日(金)は「代官山 婚活恋活OnlyのGaitomo国際交流パーティー」を開催いたしました!

" Daikanyama Seriously Seeking Gaitomo Original International Party" on Jan 18(Fri).


イベントの詳細ページはこちらです
http://gaitomo.com/schedule/2019/1/18_1794.html

写真 2019-01-19 16 47 24

今回のパーティーは「代官山 unice(ユナイス)」で行いました!
会場は、代官山駅より徒歩2分と駅近で、広々としたお洒落な店内が素敵なカフェダイニングでした!

Gaitomo大人気企画
【婚活恋活Only】パーティー!
今回も100名を超えるお客様にお越しいただきました!!

本気の方オンリーなので、出会い率が違います♪
会場に入ると「誰と話そうかな~♪ドキドキ♪」と、皆様周りを見回していらっしゃいました!

パーティーはフリースタイルなので、色々な方と少しずつお話ししてみるのもよし♪打ち解けた方と深くお話しするのもよし♪自分に合ったスタイルで交流できるのがいいですね!

お時間はたっぷり3時間半ありましたので、皆様思う存分交流をお楽しみいただけたようでした♪

The Seriously Seeking event at Unice in the Daikanyama area was a great success! There was well over 100 people in attendance and everyone looked like they were enjoying the international atmosphere.

Unice has a very relaxed vibe and when combined with a selection of high quality food that everyone enjoyed, it made the night even better. The bar staff were very good and the music was perfect. 

There were so many foreigners there and it was great to see some new faces as well as our regular attendees. Many people were really engaging with each other so it would see that this party had achieved its goal.

Thank you to everyone who attended and we hope to see you all again soon! 

写真 2019-01-19 16 45 16
次回の【婚活恋活Only】企画パーティーは、
2月8日(金)19:00~代官山 unice(ユナイス)」にて開催致します。