1月12日(土)は「六本木 土曜日は新しい飲み友作りGaitomo国際交流パーティー」を開催いたしました!

" Roppongi NEW PLANET Gaitomo Original International Party" on Jan 12(Sat).


イベントの詳細ページはこちらです
http://gaitomo.com/schedule/2019/1/12_1803.html

写真 2019-01-12 19 43 09 (1)

今回のパーティーは新会場「
六本木 New Planet」で行いました!
近未来空間をイメージして作られた、煌びやかなゴージャス空間が素敵な会場でした!

受付開始時間前から、会場の外にはお客様の列が出来ていました!!
これは盛り上がる予感大!!!

初めての参加で不安そうなお客様に、常連のお客様が「大丈夫?一緒にドリンク取りに行こうか!分からないことがあったら何でも聞いて♪」と優しく声をかけていらっしゃった一幕もありました!

お洒落な会場で、非日常の雰囲気の中、皆様交流を楽しんでいらっしゃったようでした♪

Such an amazing night! Walking into the venue and seeing all the cool decorations with the lights shining off every surface, I knew it was going to be a fun night!

Getting to the venue was a breeze as it was a few steps away from Roppongi station. The food, as usual, was amazing and varied so everyone enjoyed the food. The bartenders has a great array on their drinks menu as well and were very fast.

There were lots of foreigners there to talk to and everyone was very nice. It was so easy to make new friends in such a fun and enjoyable environment!
We hope to see you all again at Gaitomo's next event!!

写真 2019-01-12 19 44 28 (1)

次回の「六本木 New Planet」でのパーティーは
2月2日(土)19:00~開催致します。
http://gaitomo.com/schedule/2019/2/2_1807.html



Thank you!!