1月11日(金)は「表参道 国際的な友活をしようGaitomo国際交流パーティー」を開催いたしました!

" Omotesando Eragu Gaitomo Original International Party" on Jan 11(Fri).


イベントの詳細ページはこちらです
http://gaitomo.com/schedule/2019/1/11_1805.html

写真 2019-01-11 19 56 42

今回のパーティーは「エラグ青山
」で行いました!

B2階の可愛い螺旋階段を降りると、地下とは思えない程の広々とした空間が広がっていました!
ミラーボール輝くお洒落な空間で交流をお楽しみいただきました!

お店のご好意でお荷物置き場を無料でご利用いただけたため、お仕事終わりでお荷物が多いお客様にも身軽にパーティーへご参加いただけましたよ♪

会場内は大変な盛り上がりでした!!定期的にお話し相手を変えて多くの方とご交流なさっていた方や、気の合う方と交流を深めていらっしゃった方など、様々でした!

こちらの会場は居残り可の会場でしたので、パーティー終了後もほとんどのお客様が残って交流を楽しんでいらっしゃいました!

An awesome night was had by all at the Make Friends @ Omotesando event at Eragu Aoyama which was in this cool underground location but it certainly didn't feel like you were. The venue was beautifully decked out with lots of fairy lights and when joined with a disco ball that was throwing light everywhere, the night was so magical!  The Bartenders were very generous and the food was delicious and kept coming throughout the night so no one went hungry.

There were people from all over the world there and I got to make some wonderful new friends! It was wonderful to be able to talk with so many strangers and even practicing my Japanese in such a relaxed setting has really been helping my confidence speaking!

Thank you to everyone who came along to Make Friends @ Omotesando and I hope to see you again at Gaitomo's next event!

写真 2019-01-11 20 03 37


Thank you!!