1月9日(水)は「銀座 帰宅前にちょこっと充実時間Gaitomo国際交流パーティー」を開催いたしました!

" Ginza POPINN Gaitomo Original International Party" on Jan 9(Wed).


イベントの詳細ページはこちらです
http://gaitomo.com/schedule/2019/1/9_1786.html

写真 2019-01-09 20 20 54

今回のパーティーは「銀座 POP INN」で行いました!

会場は、銀座駅駅近のお洒落なミュージックバーでした!

平日ということもあり、お仕事終わりのお客様が多く参加されていました!
会場内は一時身動きがとれなくなる程の超満員!!大盛況でした!!

お客様にお話を伺うと、英会話の実践の場や、国際的なお友達作りがしたくてご参加になったとのことでした♪
皆様の素敵な笑顔からも分かりますね!存分に交流を楽しんでいらっしゃったようでした♪

What a perfect way to de-stress mid way through the work week!

The Pop Inn was such an interesting venue and the bar was very well stocked and the buffet was delicious. It was nice to see so many faces again after the last event and to meet many more! 

The Venue itself was cosy and allowed everyone to get to know each other and to have a chat. It was amazing getting to talk to people from all round the world! It was also very easy to find the place as it was so close to the main Ginza train station too.

Bring on the next event!

写真 2019-01-09 18 48 21

GaitomoインターンのRebecca共々、皆様のお越しを心よりお待ちしております♪

次回の「銀座 POP INN」でのパーティーは、

2月6日(水)19:00~開催です!

http://gaitomo.com/schedule/2019/2/6_1810.html


Thank you!!